V najnovejšem podcastu Trending Tech razpravljamo o upanjih v IoT za večjo varnost in učinkovitejše, cenejše operacije. Kakšno vlogo bodo imeli eSIM, iSIM, oddaljeno zagotavljanje SIM in upravljanje naročnin? Da bi nam povedali, kdo prevzema tehnologijo in zakaj, imamo strokovna mnenja Loica Bonvarleta iz Kigena, ki omogoča varnost interneta stvari, in Matta Hattona iz analitikov Transforma Insights.
Naročite se na posodobitve podcastov
Jeremy Cowan 00:04
Pozdravljeni in dobrodošli v najnovejšem Trending Tech podcast vam prinaša IoT-Now.com, VanillaPlus in Razvijajoče se podjetje. Moje ime je Jeremy Cowan in sem soustanovitelj teh treh tehnoloških spletnih mest. Danes je pod drugačna oblika; Želim, da si predstavljate, kako delimo brezdimni klepet ob ognju, uživamo v pijači po lastni izbiri, čeprav smo dejansko razpršeni po vsej Evropi, in pijemo kavo. To je moč podcasta.
Naš današnji sponzor je WHO, podjetje, ki se opisuje kot "poenostavljeno varovanje povezljivosti". V bistvu Kigen podjetjem omogoča hitro rast njihovega interneta stvari z integracijo zaupanja in varnosti prek tehnologij SIM, eSIM in iSIM. Kigen je nastal kot rezultat inkubacije in naložb, potem ko ga je leta 2017 prevzela družba Armija Holdings od pionirjev eSIM Simulity Labs, ki je začel delovati leta 2009. Naslednji korak je bil za Kigen UK Ltd, ki se je leta 2020 izločil v novoustanovljeno podjetje. Leta 2021 se je uradno ločil od ARM. Poslanstvo Kigena je torej spodbuditi eSIM in iSIM, da bosta temelj varnosti IoT. In da razložim zapletenost nečesa, kar zveni varljivo preprosto, z veseljem predstavljam prvega od naših dveh današnjih gostov, Loica Bonvarleta, ki je Kigenov podpredsednik za trženje izdelkov. Je strokovnjak za internet stvari z več kot 20-letnimi izkušnjami, vključno z 10-letnimi izkušnjami v ZDA, na višjih položajih v trženju izdelkov, tehnični prodaji, inženiringu aplikacij ter raziskavah in razvoju. Loic, dobrodošel v Trending Tech podcast.
Loic Bonvarlet 02:04
Živjo, Jeremy. Zelo sem vesel, da sem tukaj.
Jeremy Cowan 02:06
Super, da si tam. In vedno je veselje pozdraviti Matta Hattona nazaj v podcastu. Matt je cenjen komentator in strokovnjak tehnološke industrije, tudi z več kot 20-letnimi izkušnjami na čelu tehnoloških raziskav. In v njegovem primeru svetovanje. S svojim delom pri Transforma Insights, raziskovalno podjetje, ki ga je soustanovil, je znan kot vodja misli na področju interneta stvari in digitalne transformacije. Dobrodošel, Matt.
Matt Hatton 02:35
Hvala, Jeremy. In naredil bom vse, kar je v moji moči, da bom upravičil to zaračunavanje.
Jeremy Cowan 02:40
Zate ni problema, vem. Gospodje, pojdimo naravnost v razpravo. Osredotočili se bomo na dele novega Poročilo o trendih tehnologije, ki jo poslušalci lahko brezplačno prenesejo na trendingtech.io . Na naslovu je "Ali bo e-sim omogočil varnost IoT v velikem obsegu?" Matt, najprej bom prišel k tebi, če lahko. Na splošno, kaj se dogaja z eSIM, iSIM in njihovimi različicami, skupaj z zagotavljanjem oddaljene kartice SIM – ali RSP v neizogibnem žargonu – upravljanjem naročnin in tako naprej? Kdo ga sprejema in zakaj?
Matt Hatton 03:19
Imeti moraš tričrkovno kratico, kajne, Jeremy, za skoraj vse. ja eSIM, v redu ... Torej, tehnologija je bolj ali manj tam. Mislim, da še vedno potekajo razprave o tem, da obstaja nekaj različic eSIM; ena, ki je namenjena predvsem potrošnikom, ena, ki je namenjena predvsem M2M (komunikacija med stroji), v industriji interneta stvari poteka malo razprave o tem, da bi morda uporabili potrošniško tudi za internet stvari. In to je tema, h kateri se bomo morda še vrnili. Toda navidezno je tehnologija tam in obstaja že nekaj let. Veste, videli smo zahteve za ponudbe iz celega kupa različnih sektorjev, ki so bili izdani z zahtevo po eSIM za daljinsko upravljanje po zraku, za zamenjavo IMSI in tako naprej. Torej, res ni nič novega. Ampak mislim, da je pogovor šel na eno o komercialni realnosti današnjega časa, namesto da nujno deluje tehnologija, čeprav je tam morda še nekaj razprave. Ampak stvar je v tem, da ni bil nikoli zares uporabljen, še posebej v jezi, kajne? Precej se je uporabljal za zagon, saj veste, za nastavitev tistega začetnega profila, zelo uporabnega za učinkovitost dobavne verige in tako naprej, vendar v resnici ne za prenos ogromnih flot naprav od enega operaterja k drugemu. In mislim, da je komercialna realnost taka, da se morda omrežni operaterji še vedno spoprijemajo z nekaterimi komercialnimi in operativnimi vprašanji, povezanimi s tem; predajo priključka operaterju na drugem trgu oziroma kako ga upravljate naprej na svojih platformah? Kaj narediš s tem? To še vedno ostaja problem.
Za koga pa to ni problem, so MVNO. In vidite veliko operaterjev virtualnih omrežij, ki resnično sprejemajo to tehnologijo in se na smešen način skoraj postavljajo kot ponudniki eSIM. Vidimo torej precej aktiven pritisk številnih MVNO-jev, ker gre pri njih za preklapljanje med profili različnih operaterjev, s katerimi že imajo obstoječa komercialna razmerja. Zato je zanje to nekoliko bolj smiselno. Torej se nagibamo k temu, da se bolj osredotoča, kot ga vidim s strani MVNO-jev, kot pa nujno s strani omrežnega operaterja.
Jeremy Cowan 05:42
Loic, kaj bi dodal k temu? Mislim, zlasti vem, da je prišlo do premika v pametno merjenje. Kaj bi še želeli raziskati na tej točki?
Loic Bonvarlet 05:51
ja Prvotno, zgodovinsko bi rekel, je bila avtomobilska industrija velika gonilna sila za to. Toda z zahtevo, da je proizvajalec originalne opreme želel resnično nadzorovati svojo povezljivost, se integrirati z vsemi svojimi dobavitelji povezljivosti, je bilo to precej težko delo in na nek način je še vedno, kajne? Mislim pa, da je Mattova točka o MVNO zelo zanimiva. In jasno vidim, da je privlačnost, ko prodamo ponudnika internetnih storitev MVNO-jem in jih imamo številne stranke, v resnici želja po nekoliko poenostavitvi upravljanja vseh njihovih različnih možnosti povezovanja. Do zdaj se jih je veliko spopadalo z lastniškimi platformami za več IMSI, s platformami OTA za preklapljanje med profilom in IMSI-ji itd. In čedalje več se vam kot zbiralniku zdi, da lahko rečete, kako naj vse te profile združim v način, odporen na prihodnost? Prav. In verjamemo, da eSIM v tem smislu omogoča ne samo upravljanje, veste, preklopnih konfiguracij IMSI itd., ampak tudi upravljanje celotnega profila, kajne? In končno, pripravljen na prihodnost, če se vaš nakup spremeni v portfelju povezljivosti itd.
Druga točka, ki bi jo rad izpostavil, je, da je bila ena od težav pri rasti trga eSIM dejstvo, da je bilo pri integraciji na ravni naprave še vedno nekaj težkega dela. In drugo gibanje, ki ga začenjamo opažati, je, da izdelovalci modulov začnejo opažati prednost vključevanja povezljivosti v ponudbo. Imate pionirko Sierra Wireless, s katero sodelujemo zlasti pri eSIM, ki je ta model potisnila zelo daleč. Zdaj pa mislim, da vse več izdelovalcev modulov vidi, da je pritisk na ASP na strojno opremo zelo velik, kajne. In peka v povezljivosti že od samega začetka njihovih izdelkov je smiselna, ne le zato, da bi posvojitelje poenostavili, da preidejo na mobilno omrežje, ampak tudi, da bi resnično povečali priložnosti dolgega repa, rekel bi, da prej dosežejo razvijalca. Cellular ni zame, ker če grem na to, je velik MNO, ni možnosti, da bi kdaj dobil celo odgovor ali celo kartico SIM, da bi začel delovati. In ljudje, kot si ti, vedo, Hologram, kot da bo ta predvajalnik združeval povezljivost in strojno opremo, so se začeli ukvarjati s tem dolgim repom mobilnega omrežja, kar je zame tisto, kar bo poganjalo prihodnost, veste, aplikacije in inovacije, saj bomo med temi razvijalci imeli nekaj uspešnih podjetij.
Jeremy Cowan 08:43
Matt, imaš kaj misli o tem?
Matt Hatton 08:44
Ja, razumem. In mislim, da je ta zamisel OEM, OEM strojne opreme kot resničnega gonila sprejemanja povezljivosti, zanimiva. Ker imamo že vrsto let, desetletja takšen koncept proizvajalca strojne opreme, kot je Sierra Wireless ali karkoli, kot vse na enem mestu. V redu, vse na enem mestu. To je vse. To je dobro načelo. Toda v resnici je, da če kupite obe stvari od enega, enega prodajalca brez drugega razloga, da slučajno proda obe, boste verjetno na koncu plačali nekoliko več za obe. V redu, bilo bi nekoliko bolj priročno, vendar boste na koncu plačali nekoliko več za oboje. Ampak mislim, da je v industriji v zadnjem letu ali dveh prišlo do spremembe, zaradi česar je ta kombinacija strojne opreme in povezljivosti nekoliko pomembnejša in bolj relevantna. In narediti morate precej več optimizacije naprav, da bodo ustrezale omrežju, zlasti z uvedbo nekaterih tehnologij z nizko porabo energije, torej NB-IoT in LTE-M, in tam vidite veliko večjo zahtevo za to optimizacijo v primerjavi z … V redu, v svetu 2G vstavite katero koli kartico SIM v katero koli napravo, Docker, katero koli omrežje na svetu, in bolj ali manj deluje s približno enako vrsto zmogljivosti. Vendar ni več tako, imate različna omrežja, ki delujejo z različnimi zmogljivostmi. In dejansko obstaja veliko več zahtev za to optimizacijo. In tudi ta koncept pripravljenosti na nekakšno platformo, mislim, da ga vidimo Verizon in Telefonica in nekaj drugih, kjer obstaja vrsta naprav, ki jih dajejo na trg in so že nastavljene in pripravljene za neposredno povezavo z njihovimi platformami, optimiziranimi za te. Ugotavljam torej, da obstaja večja zahteva po integraciji prek sklada, samo za optimizacijo izkušnje za uporabnika in ne le za lažji nakup.
Jeremy Cowan 10:44
Matt, ena, razumem, da si se želel premakniti na drugo področje, ali se lahko poglobimo v uporabo varnega elementa kot poti zaupanja, vključno z nekaj razprave o IoT SAFE? Morda bi lahko to malo razpakirali? In na kratko, ali lahko to nastavite v širšem kontekstu varnosti IoT?
Matt Hatton 11:04
Ja, absolutno. Mislim, da je Loic bolj strokovnjak na tem mestu kot jaz, vendar lahko ponudim nekaj prvih komentarjev. Ideja IoT SAFE je torej zagotoviti mehanizem za varnost transportnega sloja, vendar na način brez povezave. V redu? Zdaj pa naj to malo razpakiram. IoT ima rad arhitekture brez povezave, v redu. Torej vam ni treba vzpostaviti rokovanja med eno napravo in zalednim strežnikom, da lahko izmenjujete podatke, všeč je le možnost pošiljanja. In z IoT SAFE lahko kartico SIM uporabljate kot mehanizem za izvajanje varnosti od konca do konca za pošiljanje in prejemanje podatkov, ne da bi potrebovali arhitekturo, usmerjeno v povezavo. Torej, res je to. Vzpostavlja to višjo raven varnosti in s tem zaupanje v mobilno povezljivost, zlasti IoT, mobilno povezljivost. Loic, verjetno lahko to razložiš malo bolj poglobljeno in bolje kot jaz, ampak tako nekako jaz to vidim.
Loic Bonvarlet 12:16
Ja, ne, hvala za uvod, Matt. Mislim, in gledam nazaj v zgodovino, ko sem začel svojo kariero v IoT v letu 2000, kajne? Identifikacija naprave se je nanašala neposredno na nekatere proizvodne vidike, serijsko številko ali IEI ponudnika telefonske storitve naprave ali IMSI ponudnika telekomunikacijske storitve in je v bistvu podajala nekoliko javni ID za identifikacijo vaše naprave in sprejem v vaš rešitev. In zdaj mislim, da vsi vidijo pomanjkljivost tega, v smislu, da ja, vsak lahko ugotovi, da je to tudi na črtnih kodah itd. Rekel bi, da je bilo relativno enostavno dodati napravo za dostop do ekosistema in dostopati do ozadja in potencialno izvajati zlonamerne stvari. Prav?
Torej, kot počnemo na internetu, kjer, mislim zdaj, v tem prostoru, veste, zelo tehničnih strokovnjakov, smo vsi zelo prepričani v proces internetne varnosti za vsakodnevno življenje, nakupovanje stvari itd. IoT SAFE dejansko zagotavlja enako brezskrbnost, da je varna seja med napravo in zalednim strežnikom prek tega, kar imenujemo TLS, transportna plast za varnost. In tako nam to omogoča, da napravi dodelimo zasebni nabor ključev, ki so edinstveno raznoliki na zelo podoben način, kot se vsi zanašajo na varnost svojega mobilnega telefona in kartice SIM za identifikacijo v omrežju. In moram reči, da ima ta industrija precej dobre rezultate, da lahko rečem, da ni prišlo do večjih vdorov v mobilno telefonijo, razen morda z zelo posledičnimi sredstvi, saj veste, preiskave in učinkovitega vohunjenja. Ampak za vsakodnevno delovanje, mislim, ljudje verjamejo, da so njihovi pogovori zasebni itd. In to je razširitev teh konceptov na aplikacijo, kajne, aplikacija je res zaostajala v smislu varnosti. In zdaj poskušamo resnično uvesti zaostanek, da bi rekli, da imamo podobno raven varnosti za aplikacijo in varen prenos podatkov iz naprave vse do zaledne pisarne vašega strežnika, kjer boste obdelovali te podatke. To je nekakšen razvoj, ki ga vidim v veliki meri kot dohitevanje aplikacije.
Jeremy Cowan 14:47
Ostanimo s tabo, Loic, ali se lahko malo pogovoriva o motnjah dobavne verige v prostoru SIM in se poskušamo približati omejitvam proizvajalcev originalne opreme in proizvajalcev naprav. Kaj pravite na to?
Loic Bonvarlet 14:59
Ja, to je nekaj, kar smo tudi videli, in poskušamo omogočiti, veste, v smislu, da je bila do danes dobavna veriga SIM popolnoma drugačen tok od strojne naprave, dobavne verige, kajne. In težava pri tem je, da učinkovito ustvarjate trenje, v smislu, da kot izdelovalec naprav najprej, če sem novinec, najverjetneje nimam strokovnega znanja o teh telekomunikacijskih tokovih, če še nisem celično sam prej. In tako je iskanje načina za uvedbo, recimo temu, omejitev telekomunikacijske in mobilne telefonije v mojo proizvodnjo, v različne korake izdaje naprave na teren, nekako okorno, kajne. In za industrijo starodobnikov je to v redu, vse je nadzorovano. Toda za nove fante je to del trenj, ki jih morda zadržijo, da bi prešli na mobilno telefonijo. Torej, kar poskušamo doseči kot Kigen, je v resnici prepričati velike operaterje, kot sta Vodafone in AT&T, da morajo sodelovati s prostorom proizvajalcev originalne opreme, da bi povečali trge in olajšali prehod na mobilno omrežje. In to je posledica upoštevanja omejitev, no, moja naprava mora biti zelo majhna, moja naprava mora biti zelo energijsko učinkovita – in prepričan sem, da lahko Matt veliko pove petim P-jem, ki so jih identificirali tam – ampak reči, kako se kartica SIM ujema s temi omejitvami? In kako je vstavljen v proizvodno verigo naprave, morda bo še vedno s plastično kartico SIM, morda z eSIM, morda integrirano kartico SIM, ker spet, omejitev moči, velikost itd. Ampak to je izbira, ki jo ima telekomunikacijska industrija in kot omogočevalec pri Kigenu lahko pomagamo proizvajalcem originalne opreme in najdejo najboljšo rešitev za njihovo napravo, kajne? Rekel bi, da ni več kartice SIM, ki bi ustrezala vsem, za proizvajalca naprav. In Kigen je sposoben zagotoviti povezljivost tem proizvajalcem originalne opreme v pravem faktorju oblike za njih, ki ga poskušamo spodbuditi in ki ga dejansko vidimo z nekaterimi pobudami.
Jeremy Cowan 17:08
zanimivo Matt, Loic je že omenil pet P-jev, ki ste jih identificirali. Ali lahko to nekoliko podrobneje opišete, ker vsi še ne bodo prebrali poročila. In upajmo, da se bodo, potem ko so vam prisluhnili.
Matt Hatton 17:19
Res lahko. Pet P je torej stvari, za katere menimo, da omejujejo internet stvari, in omejitve, pod katerimi mora delati vsak, ki razvija rešitev interneta stvari, in so: moč, dostop do moči, imate veliko naprav ali veliko potenciala naprave, ki morda nimajo neposrednega dostopa do električnega omrežja in zato želite, da se napajajo iz baterij. Torej ohranjanje nizke porabe energije očitno podaljša življenjsko dobo baterije, kar je velika prednost.
Obravnavati. Torej, razpoložljiva obdelava v napravi.
Kraj, tj. geografska lokacija, kjer bi lahko bili.
Cena, ker želite doseči čim nižjo ceno.
In kar smo opisali kot razmerja. Želel sem zadeti še en P, zato sem moral najti drugo besedo, ki bi ustrezala velikosti, vendar so se razmerja zdela primerna. Torej, včasih morate svoje zmogljivosti prilagoditi določenemu odtisu na napravi. In vse te stvari so omejitve, ki jih je treba premagati. In običajno je to kompromis med njimi. Toda z uvedbo vseh teh različnih različnih novih orodij, kot so eSIM, iSIM, tehnologije Low Power Wide Area, protokoli, specifični za IoT, se dogaja ogromno stvari, ki odstranijo ali ublažijo nekatere od teh omejitev. In mislim, da je to še posebej pomembno v kontekstu cene. Ker če želimo doseči milijarde povezanih naprav, moramo to storiti po čim nižji ceni. In to kaže na stvari, kot je uporaba tehnologij nizke porabe energije, ker so nabori čipov običajno cenejši, uporaba nečesa iSIM, ker je resničnost taka, da bo cenejša, ker je vgrajena. Prav tako bo manjša poraba energije in tako naprej. In veliko časa smo razmišljali o vseh teh različnih kompromisih med različnimi elementi in novimi tehnologijami ter o tem, kako vplivajo nanje.
Jeremy Cowan 19:34
Loic, bi kaj dodal k temu, kar je opisal Matt?
Loic Bonvarlet 19:37
ja Torej se morda vrnemo k spremembi dobavne verige. Pomeni tudi, da veste, da je ta pravica Secure Enclave bolj dostopna zaradi integracije. In tako imate zdaj vedno več naprav ali modulov, ki učinkovito de facto imeti SAFE, ki je del strojne opreme, kajne, ki ni strogo odvisen od, recimo, ponudnika povezljivosti. In to je tudi druga revolucija, ki jo poskušamo podpreti. In do neke mere je ta Secure Enclave uporabna za avtentikacijo telekomunikacijskih podjetij, to je primarna uporaba, vendar za aplikacijo, tako da imamo varno aplikacijo IoT, ki je avtentikacija med čipom in oblakom.
Prav tako lahko, če pritisnete malo dlje, imate vedno več zmožnosti lokalne obdelave, kajne. Lokalno boste prejeli količino podatkov in za zmanjšanje porabe energije, okoljskega odtisa itd. znanje o podatkih, ki se zbirajo v polju na robu, desno. In tako je mogoče to varno enklavo, te zmožnosti korenine zaupanja uporabiti tudi za lokalno zaščito podatkov, njihovo pravilno obdelavo in zaščito IP-ja in znanja teh podjetij. In to je nekaj, s čimer veliko sodelujemo s podjetji, kot je Edge Impulse, ali akterji v specialistih za AI in ML, da bi raziskali že od samega začetka v njihovem okviru, te vrste Secure Enclave in zmogljivosti root of trust.
Matt Hatton 21:19
To je res zanimiv zaključek. Ker je očitno vzpon robnega računalništva eden od ključnih trendov, ki vpliva na IoT, ki daje več zmogljivosti, več obdelave na robne naprave, katera obdelava je bila eden od naših P-jev. Morda pa zamenjate večjo obdelavo v zameno za nižjo pasovno širino povezave in s tem podaljšate življenjsko dobo baterije, saj veste, obstajajo vsi ti kompromisi. Če pa na robno napravo nameščate več obdelave, ne pošiljate le toka podatkov, ampak, kot pravite, na robno napravo vnašate nekaj IP-ja (intelektualna lastnina, namesto internetnega protokola, v tem primeru, v tem primeru moramo razvrstiti naš IP, vendar ja, dajanje nekaj vašega IP-ja na to robno napravo je zelo kritično. Torej se mi zdi to zanimivo področje.
Jeremy Cowan 22:09
Matt, se lahko za trenutek umakneva in razširiva tole? Oglejmo si širšo sliko IoT strategij ponudnikov storitev in spreminjajočih se pristopov. Transforma Insights ima novo Primerjalno poročilo CSP IoT izšel bo konec tega meseca. Brez kakršnih koli velikih spojlerjev, katere poudarke lahko delite s tem?
Matt Hatton 22:33
Ja, to je eno od naših poročil za leto Primerjalno poročilo CSP IoT. In pravzaprav, mali priklop, 9. novembra imamo brezplačen spletni seminar, ki se ga lahko udeleži vsak. Preverite na naši spletni strani. Poudarki? No, pravzaprav se bom vrnil k nečemu, kar sem napisal, kar daje nekaj konteksta. Objavili smo poročilo o nečem, kar imenujemo "$1 IoT". V redu, torej ta koncept, da se prihodki od mobilnega omrežja ali poraba za mobilno povezljivost IoT gibljejo proti 1 USD na leto. In mislim, da na Kitajskem že vidimo nekaj, kar se temu približuje. Če pogledate mrežne dodatke za veliko operaterjev, gre v to smer. Mislim, trenutno smo pri večini operaterjev okoli 1 USD na mesec, vendar se verjetno približuje 1 USD na leto. In če je to scenarij, ki si ga ogledujemo, a zagotovo velik delež te baze, bo na takšni ravni, kakšne so posledice za to? In to je bilo res središče tega poročila.
Očitno je to do neke mere slaba novica. Toda do neke mere je to tudi dobra novica, saj odpira možnost uporabe mobilnega omrežja za celo vrsto novih tehnologij. Toda malo osredotočanja na slabo. Vprašanje je, kaj storite kot omrežni operater, kot ponudnik komunikacijskih storitev, kot MNO ali MVNO, da to ublažite? In obstaja nekaj preizkušenih pristopov, kot je konsolidacija, ki jo vidimo v prostoru MVNO, vendar se to nikoli ne bo zgodilo v prostoru omrežnega operaterja, veste. IoT predstavlja 1 do 2 odstotka prihodkov, nikoli ne boste videli konsolidacije operaterjev zaradi morebitnega upadanja marž pri povezljivosti mobilnega IoT. Toda od njih lahko vidite spremembo pristopa na druge načine.
Ena je zanesljivo premikanje navzgor, o čemer vsi govorijo, v redu. Prodajte več vertikalnih rešitev, vstopite v avtomobilsko industrijo, maloprodajo in komunalne storitve ter vstopite v vse te vertikalne sektorje, kar je zelo dobro, veliko lažje je reči kot narediti. In mislim, veliko lažje reči kot narediti, ker dejansko, razen če nimate neke vrste diferenciatorja v tem prostoru, ste samo še en ponudnik in ali lahko res pričakujete, da boste pridobili pomemben tržni delež? To je trd oreh, vendar lahko vidite, zakaj se ti nasveti delijo, saj je 50 % do 80 % vseh prihodkov od rešitev v tem prostoru storitev. Toda, kot sem rekel, je zares izvedljivo le, če imaš diferenciacijo s prevzemom ali samo z neko dediščino, ki jo ima določeno podjetje. Torej, na primer, Verizon Pred nekaj leti je šel ven in kupil kup podjetij za upravljanje voznih parkov, zato si je pridobil pravico do igranja v tem prostoru. In imaš še druge podobne Telefonica v maloprodaji so bili vedno prisotni v trgovini na drobno, celo v šestdesetih letih prejšnjega stoletja, ko so trgovinam prodajali pretočni muzak. Tako so že nekaj časa prisotni v tem prostoru. Toda teh je malo in daleč med njimi. Obstaja pa še en pristop, ki ga imenujemo povezljivost IoT v hiperrazsežnosti, ki vključuje veliko stvari, ki so v bistvu namenjene nizu platform in notranjih struktur itd., ki so primerne za podporo nizkocenovnega vkrcanja, podpora na dotik za naprave in tako naprej, da zagotovimo, da so dejansko razširljive. To vključuje stvari, kot je zelo tesno sodelovanje s hiperskalerji v oblaku, in vključuje urejanje lastne hiše v smislu, kako so strukturirani in organizirajo, kako izgledajo njihove programske platforme, in tako naprej. In to je pravzaprav središče poročila; kako dobro jim je uspelo bodisi pri vzpostavljanju vertikalne verodostojnosti v teh rešitvah bodisi pri vzpostavljanju njihove verodostojnosti kot hiperrazširjenih ponudnikov povezljivosti interneta stvari in prizadevanju za to vrsto funkcionalnosti? Nihče še ni povsem tam, vendar vsi precej dobro napredujejo proti končnemu cilju.
Jeremy Cowan 26:45
Loic, kaj bi dodal tem opažanjem?
Loic Bonvarlet 26:48
Ja, in mislim, da je to odlična točka, Matt. Povečanje sklada je lažje reči kot narediti. In videl sem v svoji karieri od 2000 do 2010, kajne, videti vse te mobilne operaterje, ki zahtevajo rešitve na ključ. In dejansko, če ne pridobite uglednega igralca v vertikali, je to zelo, zelo težko doseči, ker ta prodajna sila in to osebje ni navajeno prodajati rešitev in vseh težav IoT-jev, rešiti se morajo sami in na to niso pripravljeni, kajne? Torej se strinjam, da dvig sklada dobro deluje s pridobivanjem. Lahko bi tudi citiral Vodafone z Cobra Automotive, na primer. In s tovrstno pobudo so dosegli določen uspeh.
Kar se tiče hiper skalerja, se ne morem bolj strinjati, kajne. Zmanjšanje stroškov platforme za flote na krovu, tudi če so majhne, je ključ do uspeha, kajne. Torej, koncepti, kot je zagotavljanje brez dotika, koncepti, kot je I can buy in distribucijske module, pripravljene za povezavo s poverilnicami, ki jih je mogoče uporabiti za moj račun AWS IoT ali moje račune Azure IoT, ne glede na hiperrazmerjevalnik, ki ga izberem in deluje zelo, zelo tesno s tistimi fanti, ki bodo omogočili dolgi rep, je ključ do uspeha. In če je MNO ali dobavitelj povezljivosti na splošno, ne delajte bistveno na poenostavitvi. Denarja z 1 dolarjem na leto ni mogoče zaslužiti, kajne? Ker so stroški še vedno pretežki. Mislim, da je to zelo, zelo ključnega pomena, da resnično pogledamo na nov način in resnično pomislimo na enostavnost vključevanja in dajanje razvijalcu občutka svobode, kajne, lahkotnosti vkrcanja, da mu nato omogočimo razvoj in uvedbo tehnologijo na tem področju in na koncu rekel: 'No, ne, moram se povečati in doseči moram te velike MNO. In imam resničen primer. In morda lahko tudi partnerski MNO-ji v zgodnji fazi pokažejo, da zaradi tega zaupanja na začetku resnično vzpostavijo delček vrednosti primera končne uporabe in ne le čiste povezljivosti. Ampak mislim, da morajo na začetku poenostaviti in nekaj smo delali z AWS, na primer na IoT, da bi bili zelo konkretni, če bi rekli, da želite imeti račun AWS IoT, želite namestiti naprave na AWS IoT, no, izvolite. Vzemite pripravljen modul za povezovanje z vdelanim IoT SAFE in pripnite te ID-je v svoj račun in končali ste v nekaj minutah, namesto v mnogih tednih razprav.
Matt Hatton 29:42
Mislim, da gre za prilagajanje kanalov, cen, vseh teh različnih elementov načinu, na katerega stranka želi kupiti. V nekaterih primerih si želite težak svetovalni projekt, katerega povezljivost je majhen del. In veste, veliko operaterjev ima enote za sistemsko integracijo, vsi so sposobni zagotoviti na primer popolno rešitev pametnih mest. In kot del tega bodo vključili nekaj mobilne povezave. In očitno je v tem velikanska vrednost. In res, povezljivost je majhen del tega. In tako lahko k temu uporabite zelo težek, posvetovalni prodajni pristop. In potem na drugem koncu spektra imate nekoga, ki samo želi nekaj kartic SIM, in tam gledate spletne kanale, gledate na zmanjšanje stičnih točk povsod po spektru. In potem nekje vmes imate ta koncept, ki ga jaz imenujem znanje in izkušnje kot storitev. Predvidevam, da omogoča malo dodatnega dviga prihodkov, povezanih s tem, ker plačujete za strokovno znanje, znanje o tem, kako uvajate IoT, kako ga vzpostavite in deluje. Ne samo, da želim kupiti nekaj podatkov, potrebujem tudi malo pomoči. Vendar to ni tako težko delo, svetovanje na drugem koncu spektra. In mislim, da ima veliko operaterjev to zmožnost, tudi nekateri MVNO-ji imajo to zmožnost. In prilagoditi morate svoje kanale in svoj pristop ter celo svoje platforme in sisteme, ki jih uporabljate, odvisno od tega, katero od teh vrst strank iščete.
Jeremy Cowan 31:31
Jasno je, da vaju oba zanima privlačnost MVNO-jev, kar se kaže pri prehodu na eSIM za reševanje različnih težav. Loic, lahko samo še malo govoriš – vem, da si se tega že dotaknil – toda možnost poenotenja možnosti povezovanja pod eno streho mora biti prednost. Lahko malo spregovoriš o tem?
Loic Bonvarlet 31:54
Ja, ta konsolidacija, ki jo res začenjamo opažati na trgu, prav tako zaradi cenovnega pritiska in lastniške platforme, kajne, obstaja res močna želja iz vseh razprav, ki jih morda imam z MVNO-ji, da res, veste, združiti, poenostaviti svojo platformo in poskusiti uporabiti bolj standarden pristop. Medtem ko so prej imeli težnjo, da bi na primer razvili domači programček multi IMSI in implementirali sistem ter razvili vse to v podjetju, kar je bilo odlično in delujoče. Vendar morda ni nujno, da deluje na stroškovni točki, da morajo obravnavati zlasti LPWAN. Torej, mislim, da je to res ena od postavk. Še vedno je nekaj težav, veste, združljivost RSP in LPWAN, moram reči, da delamo korake pri Kigenu, da bi poskušali na primer poenostaviti to igro za MVNO. Imamo inovacije pri zmanjševanju odvisnosti od SMS v M2M RSP. Čeprav ostajam v specifikacijah in lahko v celoti spremljam zainteresirane strani o tem, imamo patentirane tehnologije za to. Poskušam obravnavati problem v resničnem življenju, kajne. In na koncu bi z vidika proizvajalca originalne opreme rekel, da jim je vseeno, če gre za M2M ali potrošniški RSP. Gre za rešitev njihovega problema, kajne? In z resnično pragmatičnega vidika, če rečem, imam to omejitev glede namestitve najprej v te države, ali imamo ceno za povezljivost v tej državi? In potem se moram razširiti v tej državi z lokalnim profilom, ker obstajajo regulativne omejitve glede njihovih pravic, in prilagoditi mešanico rešitev. Morda več IMSI, morda nekaj OTA, morda nekaj RSP, da resnično zagotovimo nekaj, kar je smiselno končnemu kupcu. Toda navsezadnje premik na RSP zagotavlja enake konkurenčne pogoje za MVNO, da se zanašajo na podobno tehnologijo za združevanje svojih odtisov.
Jeremy Cowan 34:14
Primanjkuje nam časa. Torej, gospodje, prosil vaju bom, če bi mi dala 30-sekundno ključno sporočilo, za katerega mislite, da bi ga ljudje lahko odnesli iz našega klepeta ob ognju. Matt, najprej ti, kaj bi želel, da poslušalci vpijejo od tega?
Matt Hatton 34:31
Mislim, da je eSIM ... in iSIM, ki mu sledi, neizogibno del mešanice IoT. Bistvenega pomena so za poenostavitev dobavne verige, za zmanjšanje stroškov, zmanjšanje porabe energije, za to, da lahko na splošno podpirajo ambicije za globalne uvedbe povezljivosti IoT. In mislim, da ni vprašanje, če, ampak kdaj postane skoraj privzeto. Še vedno je treba rešiti nekatera komercialna in operativna vprašanja, ki se pojavljajo okoli tega. In vse bi spodbudil, da temu posvetijo malo pozornosti.
Jeremy Cowan 35:19
No, upajmo, da si bodo lahko ogledali poročilo in vaše primerjalno poročilo CSP, ko bo to objavljeno. Kdaj bo to?
Matt Hatton 35:28
To bo izšlo 28. oktobra.
Jeremy Cowan 35:32
In to lahko vidijo na vašem spletnem mestu, ki je ...
Matt Hatton 35:35
transformainsights.com
Jeremy Cowan 35:36
Super, Transforma z A, kajne. Loic, kaj bi rad, da ljudje odnesejo iz naše današnje razprave?
Loic Bonvarlet 35:45
Ja, zato bi rekel, da je morda najprej integracija pot zgodovine, kajne. Integracija v varno IC v industriji čipov je samo naravna evolucija, ki zagotavlja večjo zmogljivost in manjšo porabo energije. In tako je Kigen strogi povzročitelj te spremembe in te motnje v celičnem prostoru, kajne, in eden od mojih ključnih motov, saj gre za izdelek Kigana, je res poenostaviti, ponovno, da lahko zmanjšam stroške točke za verigo, za uvajanje in več ljudi poskuša preiti na mobilno omrežje, kajne? Ne bodo vsi uspešni, kajne? Sprva se morate še vedno prepričati, da imate poslovne primere, svoje poslovne primere, ne samo, da se želim povezati, ker potem zelo hitro zaidete iz tira, kajne. Za svojo storitev morate imeti jasno ponudbo vrednosti ROI. Toda ko imate to, potem poenostavitev dostopa do varnosti, uvedba varnosti od samega začetka, pristop zaščite z zasnovo, pristop čipa v oblak, delo s hiper skalirnikom, potem imamo lahko polno podjetij, ki bodo poskusila. In to je v korist, saj veste, storitev, namenjenih širši javnosti, privzete varnosti in večjega zaupanja v napravo, s katero komuniciramo vsak dan. Prav. In to je zame tudi ključni cilj, da omogočim to zaupanje privzeto, namesto da bi že šel in uporabljal storitev. Torej ja, to je moje današnje sporočilo
Jeremy Cowan 37:20
To je dober povzetek. No, če še kdo želi nadaljnji povzetek, si oglejte naše poročilo, ki je, kot sem rekel, na TrendingTech.io. Na voljo je tudi 18-stransko brezplačno poročilo, v katerem sta Kigen in Transforma ter številni drugi strokovnjaki. Gospodje, samo za to imamo čas. Resnično se ti želim zahvaliti, ker si preživel čas z našimi poslušalci, Matt, lepo te je imeti tukaj.
Matt Hatton 37:43
Hvala, Jeremy. Moje zadovoljstvo.
Jeremy Cowan 37:45
Loic, resnično cenimo vso tvojo strokovnost.
Loic Bonvarlet 37:47
Najlepša hvala, Jeremy. V veselje mi je bilo danes razpravljati z vama.
Jeremy Cowan 37:51
Dobro, imaš. Preden gremo, naj povem, da imamo v pripravi še nekaj odličnih podcastov. Zato bodite pozorni nanje in dodajte IoT-Now.com med zaznamke za najnovejše globalne novice in funkcije IoT. Kmalu se nam pridružite na naslednjem podcastu Trending Tech. Adijo za zdaj.
Vir: https://www.iot-now.com/2021/11/03/115268-will-e-sim-enable-iot-security-at-scale/
- 2020
- 2021
- dostop
- Račun
- pridobitev
- aktivna
- Sprejetje
- nasveti
- AI
- vsi
- med
- jeza
- uporaba
- APT
- Arhitektura
- OBMOČJE
- ARM
- okoli
- AT & T
- Preverjanje pristnosti
- avto
- avtomobilska
- AWS
- Azure
- Back-end
- peka
- baterija
- merilo
- BEST
- PIJAČA
- zaračunavanje
- Bit
- kršitev
- Bunch
- poslovni
- podjetja
- nakup
- Nakup
- klic
- ki
- Kariera
- primeri
- wrestling
- spremenite
- kanali
- naboj
- Kitajska
- čip
- čipi
- Mesta
- bližje
- Cloud
- So-ustanovitelj
- Kava
- prihajajo
- komentarji
- komercialna
- Komunikacija
- Communications
- Podjetja
- podjetje
- računalništvo
- povezanih naprav
- povezava
- Povezovanje
- konsolidacijo
- svetovanje
- Potrošnik
- poraba
- naprej
- Pogovor
- pogovorov
- stroški
- države
- par
- Stranke, ki so
- datum
- dan
- dostavo
- Oblikovanje
- Razvoj
- Razvojni
- Razvijalci
- Razvoj
- naprave
- digitalni
- Digitalni Transformation
- Motnje
- Lučki delavec
- Dollar
- voznik
- Zgodnje
- v zgodnji fazi
- ekosistem
- Edge
- robno računalništvo
- Izdelati
- E-naslov
- Inženiring
- okolja
- itd
- Evropa
- evolucija
- Izmenjava
- Razširi
- izkušnje
- Strokovnjaki
- oči
- sejem
- Lastnosti
- konec
- Fireside Chat
- Firm
- prva
- fit
- FLET
- upravljanje flote
- Osredotočite
- sledi
- obrazec
- format
- Okvirni
- brezplačno
- Svoboda
- sveže
- polno
- smešno
- Prihodnost
- igra
- splošno
- Giving
- Globalno
- dobro
- veliko
- Grow
- Pridelovanje
- strojna oprema
- tukaj
- visoka
- zgodovina
- domači
- Hiša
- Kako
- HTTPS
- velika
- Ideja
- identificirati
- vpliv
- Vključno
- Povečajte
- industrij
- Industrija
- pobuda
- Inovacije
- vpogledi
- integracija
- intelektualne lastnine
- Internet
- Internet stvari
- preiskava
- naložbe
- Internet stvari
- IP
- ISP
- Vprašanja
- IT
- pridružite
- skoči
- vzdrževanje
- Ključne
- tipke
- znanje
- velika
- Zadnji
- Stopnja
- Poslušanje
- obremenitev
- lokalna
- lokalno
- kraj aktivnosti
- Long
- velika
- avtomat
- Izdelava
- upravljanje
- Proizvajalec
- proizvodnja
- Tržna
- Trženje
- Prisotnost
- Mission
- ML
- Mobilni
- mobilni telefon
- Model
- Denar
- premikanje
- net
- mreža
- omrežij
- novice
- Zdravstvena nega
- ponudba
- ponujanje
- Ok
- Na vkrcanje
- na spletu
- Odpre
- deluje
- operacije
- Priložnosti
- Priložnost
- možnosti
- Da
- Ostalo
- drugi
- partner
- ljudje
- performance
- slika
- plastike
- platforma
- Platforme
- predvajalnik
- Podcast
- Poddaje
- Portfelj
- moč
- Predsednik
- tlak
- Cena
- cenitev
- zasebna
- Izdelek
- Izdelki
- strokovnjaki
- profil
- Profili
- Projekt
- nepremičnine
- zaščito
- javnega
- območje
- realnosti
- Reality
- zmanjša
- regulatorni
- Razmerja
- poročilo
- Poročila
- Raziskave
- raziskave in razvoj
- Trgovina na drobno
- prihodki
- Pot
- tek
- varna
- prodaja
- Lestvica
- Sektorji
- varnost
- vidi
- prodaja
- Občutek
- Storitve
- nastavite
- nastavitev
- Delite s prijatelji, znanci, družino in partnerji :-)
- Kratke Hlače
- DA
- Enostavno
- Spletna mesta
- Velikosti
- majhna
- pametna
- pametna mesta
- SMS
- So
- Software
- rešitve
- Vesolje
- preživeti
- Poraba
- sponzor
- Komercialni
- vohunjenje
- Stage
- Začetek
- začel
- trgovine
- naročnina
- uspeh
- uspešno
- dobavitelji
- dobavi
- dobavne verige
- podpora
- Preklop
- sistem
- sistemi
- pogovori
- tech
- tehnični
- Tehnologije
- Tehnologija
- Telco
- Prihodnost
- svet
- Razmišljanje
- čas
- TLS
- na dotik
- sledenje
- trgovini
- Preoblikovanje
- prevoz
- prevoz
- trending
- Trends
- Zaupajte
- Uk
- us
- ZDA
- javne gospodarske službe
- vrednost
- Podpredsednica
- Poglej
- Virtual
- Vodafone
- Webinar
- Spletna stran
- Kaj je
- WHO
- brezžična
- v
- delo
- deluje
- svet
- leto
- let
- nič