В останньому подкасті Trending Tech ми обговорюємо надії на IoT щодо покращеної безпеки та більш ефективних і дешевих операцій. Яку роль відіграватимуть eSIM, iSIM, віддалене надання SIM-карти та керування підпискою? І щоб розповісти нам, хто використовує цю технологію і чому, у нас є експертний внесок від Лоїка Бонварле з інструменту безпеки Інтернету речей Kigen і Метта Хаттона з аналітиків Transforma Insights.
Підпишіться, щоб отримувати оновлення подкастів
Джеремі Коуен 00:04
Привіт, ласкаво просимо до останнього Трендові технології подкаст, наданий вам IoT-Now.com, VanillaPlus та Підприємство, що розвивається. Мене звати Джеремі Коуен, я співзасновник цих трьох технологічних сайтів. Сьогодні стручок приймає інший формат; Я хочу, щоб ви уявили, як ми розмовляємо без диму біля каміна, насолоджуємося напоєм на свій вибір, навіть якщо ми фактично розкидані по всій Європі, випиваємо каву. Це сила подкасту.
Наш сьогоднішній спонсор Кіген, компанія, яка описує себе як «просте забезпечення підключення». По суті, Kigen дозволяє підприємствам швидко розвивати свій Інтернет речей шляхом інтеграції довіри та безпеки за допомогою технологій SIM, eSIM та iSIM. Kigen з’явився в результаті інкубації та інвестицій після того, як у 2017 році його придбала компанія ARM Holdings від піонерів eSIM Simulity Labs, яка розпочала свою діяльність у 2009 році. Наступним кроком було виділення Kigen UK Ltd у новостворену компанію у 2020 році. У 2021 році її офіційно відокремили від ARM. Отже, місія Kigen полягає в тому, щоб сприяти розвитку eSIM та iSIM. наріжним каменем безпеки IoT. І щоб пояснити складність чогось, що звучить оманливо просто, я радий представити першого з двох наших сьогоднішніх гостей, Лоїка Бонварле, який є віце-президентом Kigen з маркетингу продуктів. Він є професіоналом у галузі Інтернету речей із понад 20-річним досвідом, у тому числі 10 років у США, обіймаючи керівні посади в маркетингу продуктів, технічних продажах, розробці додатків, дослідженнях і розробках. Лоїк, ласкаво просимо до Трендові технології подкаст
Лоїк Бонварле 02:04
Привіт, Джеремі. Дуже радий бути тут.
Джеремі Коуен 02:06
Чудово, що ти там. І завжди приємно знову вітати Метта Хаттона в подкасті. Метт є поважним коментатором і експертом у технологічній галузі, а також має понад 20 років досвіду роботи в авангарді технологічних досліджень. А в його випадку консультування. Завдяки своїй роботі в Transforma Insights, дослідницьку компанію, яку він заснував, він відомий як лідер думок в Інтернеті речей і цифровій трансформації. Ласкаво просимо, Мет.
Метт Хаттон 02:35
Дякую, Джеремі. І я докладу всіх зусиль, щоб виправдати цей рахунок.
Джеремі Коуен 02:40
Для вас немає проблем, я знаю. Панове, переходимо відразу до обговорення. Ми зосередимося на частинах нового Звіт про сучасні технології, яку слухачі можуть завантажити безкоштовно за адресою trendingtech.io . Це заголовок «Чи e-SIM забезпечить безпеку IoT у великих масштабах?» Метте, якщо можна, я підійду до тебе першим. Загалом, що відбувається з eSIM, iSIM та їхніми варіантами, а також із віддаленим наданням SIM-карти – або RSP на неминучому жаргоні – керування підписками тощо? Хто це приймає і чому?
Метт Хаттон 03:19
Ви маєте мати абревіатуру з трьох літер, правда, Джеремі, майже для всього. так eSIM, добре… Отже, технологія більш-менш існує. Я думаю, що досі тривають дебати щодо наявності кількох варіантів eSIM; один, спрямований переважно на споживача, інший спрямований переважно на M2M (комунікації між машинами), в індустрії Інтернету речей точаться невеликі дискусії щодо можливого використання споживчого стандарту також для Інтернету речей. І до цієї теми ми, можливо, ще повернемося. Але нібито технологія є, і вона існує вже кілька років. Ви знаєте, ми бачили запити на пропозиції від цілої групи різних секторів, які вимагали eSIM для віддаленого керування по повітрю для обміну IMSI тощо. Отже, це насправді нічого нового. Але я думаю, що розмова продовжилася про комерційні реалії сьогодення, а не про те, чи працює технологія, хоча, можливо, все ще є дискусії. Але справа в тому, що його насправді ніколи не використовували, особливо в гніві, скажімо так? Він досить часто використовувався для початкового завантаження, знаєте, для налаштування початкового профілю, дуже корисного для ефективності ланцюжка поставок і так далі, але насправді не для перенесення величезних парків пристроїв від одного оператора до іншого. І я думаю, що комерційна реальність полягає в тому, що, можливо, мережеві оператори все ще впораються з деякими комерційними та операційними проблемами, пов’язаними з цим; передати з’єднання оператору на іншому ринку, або як ви продовжите керувати ним на своїх платформах? Що ти з цим робиш? Це все ще залишається проблемою.
Для кого це не проблема, так це для MVNO. І ви бачите багато операторів віртуальних мереж, які справді сприймають цю технологію та позиціонують себе майже як постачальників eSIM у кумедний спосіб. Отже, ми бачимо досить активний поштовх від багатьох MVNO, тому що для них це перемикання між профілями різних операторів, з якими вони вже мають комерційні відносини. Отже, для них це має трохи більше сенсу. Отже, ми схильні бачити, що це зосереджено більше, оскільки я бачу це з боку MVNO, ніж обов’язково з боку оператора мережі.
Джеремі Коуен 05:42
Лоїк, що б ти до цього додав? Я маю на увазі, я знаю, зокрема, що відбувся перехід до інтелектуального обліку. Що ще ви хотіли б якось дослідити на цьому етапі?
Лоїк Бонварле 05:51
так Отже, спочатку, я б сказав, історично, автомобільна промисловість була великим рушієм цього. Але з вимогою, щоб OEM дійсно контролював свої зв’язки, інтегрувався з усіма своїми постачальниками зв’язку, це було досить важкою справою, і в певному сенсі так і досі, чи не так? Але я вважаю, що думка Метта про MVNO досить цікава. І я чітко бачу, що коли ми продаємо інтернет-провайдера MVNO, і ми маємо низку з них як клієнтів, справді хочеться трохи спростити керування всіма різними варіантами підключення. До цього часу багато з них боролися з пропрієтарними мульти-IMSI-платформами, з OTA-платформами для перемикання між профілями та IMSI тощо. І все більше і більше у вас виникає питання як агрегатор, як мені об’єднати всі ці профілі в перспективний шлях? правильно. І ми вважаємо, що eSIM у цьому сенсі дозволяє не лише керувати, знаєте, конфігураціями комутації IMSI тощо, але й керувати всім профілем, чи не так? І, зрештою, на перспективу, якщо ваше придбання змінить портфоліо підключення тощо.
Ще один момент, на який я хотів би звернути увагу, це також те, що однією з труднощів розвитку ринку eSIM був той факт, що під час інтеграції на рівні пристрою ви все ще повинні виконувати важку роботу. І інший рух, який ми починаємо спостерігати, полягає в тому, що виробники модулів починають бачити переваги підключення до пропозиції. У вас є новатор Sierra Wireless, з яким ми працюємо, зокрема, над eSIM, який просунув цю модель дуже далеко. Але тепер я думаю, що все більше і більше виробників модулів бачать, що тиск на ASP на апаратне забезпечення є дуже високим, правда. Розвиток зв’язків із самого початку створення їхніх продуктів має сенс не лише для того, щоб спростити користувачам переходити на стільниковий зв’язок, але й для того, щоб розширити можливості, я б сказав, перед тим, як досягти розробника. Стільниковий зв’язок не для мене, тому що якщо я піду до великої операторської мережі, я не маю жодного шансу отримати навіть відповідь або навіть SIM-карту. І тому такі люди, як ти, знають, Голограма, наприклад, цей програвач поєднає зв’язок і апаратне забезпечення, які почали вирішувати цей довгий хвіст стільникового зв’язку, який, на мій погляд, стане рушієм майбутнього, ви знаєте, додатків та інновацій, тому що серед цих розробників у нас буде кілька успішних компаній.
Джеремі Коуен 08:43
Метт, у вас є якісь думки з цього приводу?
Метт Хаттон 08:44
Так, знаю. І я вважаю, що ця ідея OEM, апаратного OEM як справжнього драйвера впровадження підключення, є цікавою. Оскільки протягом багатьох років, протягом десятиліть у нас була така концепція виробника апаратного забезпечення, як-от Sierra Wireless чи будь-якого іншого, як універсальний магазин. Гаразд, єдине вікно. Це воно. Це гарний принцип. Але насправді, якщо ви купуєте обидві речі в одного постачальника без будь-якої іншої причини, тому що вони продають обидві, ви, ймовірно, заплатите трохи більше за обидві. Гаразд, це було б трохи зручніше, але зрештою ви заплатите трохи більше за обидва. Але я думаю, що за останній рік чи два в галузі відбулися зміни, що зробило цю комбінацію апаратного забезпечення та підключення дещо важливішою та дещо актуальнішою. І вам потрібно зробити більше оптимізації пристроїв, щоб вони відповідали мережі, зокрема з впровадженням деяких технологій з низьким енергоспоживанням, таким чином, NB-IoT і LTE-M, і ви бачите набагато більше вимог для такої оптимізації. порівняно з… Гаразд, у світі 2G ви вставляєте будь-яку SIM-картку в будь-який пристрій, Docker, будь-яку мережу у світі, і вона більш-менш працює з приблизно такими самими можливостями. Але це вже не так, у вас є різні мережі, які працюють з різними можливостями. І насправді є набагато більше вимог для оптимізації цього. І також, я думаю, ми бачимо цю концепцію готовності до платформи Verizon та Telefonica і кілька інших, де є ряд пристроїв, які вони випускають на ринок, які вже налаштовані та готові безпосередньо підключатися до їхніх платформ, оптимізованих для них. Отже, я виявив, що існує більше вимог щодо інтеграції через стек, лише для оптимізації досвіду для користувача, а не просто для того, щоб було легше купити.
Джеремі Коуен 10:44
Мет, один, я зрозумів, що ти хочеш перейти в іншу сферу, чи можемо ми детальніше використовувати елемент безпеки як шлях довіри, включно з обговоренням IoT SAFE? Можливо, ви могли б трохи розпакувати це? Коротко, чи можете ви встановити це в ширшому контексті безпеки IoT?
Метт Хаттон 11:04
Так, точно. Я думаю, що Лоїк є більшим експертом у цьому конкретному місці, ніж я, але я можу запропонувати кілька перших коментарів. Отже, ідея IoT SAFE полягає в тому, щоб забезпечити механізм безпеки транспортного рівня, але без підключення. Гаразд? Тепер дозвольте мені трохи розпакувати це. IoT любить архітектури без підключення, гаразд. Отже, вам не потрібно встановлювати рукостискання між одним пристроєм і внутрішнім сервером, щоб обмінюватися даними, він любить просто надсилати. А з IoT SAFE ви можете використовувати SIM як механізм для реалізації наскрізної безпеки для надсилання та отримання даних без потреби в архітектурі, орієнтованій на підключення. Отже, це дійсно так. Це встановлює вищий рівень безпеки і, отже, довіру до стільникового зв’язку, зокрема IoT, стільникового зв’язку. Лоїку, ти, мабуть, можеш пояснити це трохи глибше і краще, ніж я, але я так це бачу.
Лоїк Бонварле 12:16
Так, ні, дякую за вступ, Мет. Я думаю, і я озираюся в історію, коли я починав свою кар’єру в IoT ще в 2000-х роках, чи не так? Ідентифікація пристрою безпосередньо стосувалася деяких виробничих аспектів, серійного номера чи IEI постачальника телекомунікаційного пристрою, або IMSI від постачальника телекомунікаційного зв’язку, і в основному надавалося певної міри загальнодоступний ідентифікатор для ідентифікації вашого пристрою та прийняття його на ваш рішення. І тепер я думаю, що всі бачать недолік цього, у тому сенсі, що так, будь-хто може помітити, що це навіть на штрих-кодах тощо. І було відносно легко, я б сказав, додати пристрій для доступу до екосистеми та отримати доступ до серверної частини та потенційно робити шкідливі дії. правильно?
Отже, як і в Інтернеті, де, я думаю, зараз, у цьому просторі, ви знаєте, дуже досвідчені професіонали, ми всі дуже впевнені в процесі Інтернет-безпеки для повсякденного життя, купівлі речей тощо. IoT SAFE фактично дає такий самий спокій, щоб мати безпечний сеанс між пристроєм і внутрішнім сервером через те, що ми це називаємо, TLS, транспортний рівень безпеки. Таким чином, це дозволяє нам надати приватний набір ключів для пристрою, який унікально диверсифікований у такий же спосіб, як кожен покладається на безпеку свого мобільного телефону та своєї SIM-карти для ідентифікації в мережі. І я повинен сказати, що ця галузь має досить хорошу історію, щоб сказати, що не було серйозних порушень у стільниковому зв’язку, за винятком, можливо, дуже послідовних засобів, знаєте, ефективного розслідування та шпигунства. Але для повсякденної роботи, я маю на увазі, люди вірять, що їхні розмови є приватними тощо. І це поширює ці концепції на програму, правда, програма дійсно відставала з точки зору безпеки. І зараз ми намагаємося реалізувати справді надолуження, щоб сказати, що ми маємо подібний рівень безпеки для програми та безпечного транспортування даних від пристрою до бек-офісу вашого сервера, де ви збираєтеся обробляти ці дані. Тож це свого роду еволюція, яку я сприймаю як наздоганяння програми.
Джеремі Коуен 14:47
Залишаючись із тобою, Лоїк, чи можемо ми поговорити трохи про порушення ланцюжка поставок у SIM-просторі, намагаючись наблизитися до обмежень OEM і виробників пристроїв. Що ти на це скажеш?
Лоїк Бонварле 14:59
Так, це те, що ми також бачили, і ми намагаємося ввімкнути, знаєте, у тому сенсі, що на сьогоднішній день ланцюжок постачання SIM-карти був зовсім іншим потоком від апаратного пристрою, ланцюга постачання, правильно. І проблема полягає в тому, що ви ефективно створюєте тертя, у тому сенсі, що як виробник пристроїв, швидше за все, якщо я новачок, я не обов’язково маю досвід роботи з телекомунікаційними потоками, якщо я цього не зробив стільниковий я раніше. І тому знайти спосіб запровадити, скажімо, обмеження телекомунікаційного та стільникового зв’язку в моєму виробництві, на різних етапах випуску пристрою в польових умовах, є дещо громіздким, правда. І для промисловості старожилів це добре, все контролюється. Але для нових хлопців це частина тертя, яка, можливо, утримує їх від стільникового зв’язку. Отже, те, чого ми, як Kigen, намагаємося досягти, зокрема, з великими операторами, такими як Vodafone і AT&T, щоб переконати їх, що вони повинні працювати з простором OEM, щоб розвивати ринки, щоб спростити перехід на стільниковий зв’язок. І це відбувається завдяки врахуванню обмежень, ну, мій пристрій має бути дуже маленьким, мій пристрій має бути дуже енергоефективним – і я впевнений, що Мет може багато говорити з п’ятьма П, які вони визначили але сказати, як SIM вписується в ці обмеження? І як він вставляється в ланцюжок виробництва пристрою, можливо, він все ще буде з пластиковою SIM-картою, можливо, він буде з eSIM, можливо, інтегрованою SIM-картою, тому що знову ж таки, обмеження потужності, розмір тощо. Але це вибір, який телекомунікаційна галузь, і як активіст у Kigen, ми можемо допомогти OEM зробити та знайти найкраще рішення для їхніх пристроїв, чи не так? Я б сказав, що більше немає універсальної SIM-карти для виробника пристрою. І Kigen може забезпечувати підключення до цих OEM-виробників у правильному для них форм-факторі, який ми намагаємося підштовхнути, і який ми фактично бачимо в деяких ініціативах.
Джеремі Коуен 17:08
Цікаво. Мет, Лоїк уже посилався на п’ять П, які ви визначили. Не могли б ви трохи розповісти про це, тому що не всі ще прочитають звіт. І, сподіваюся, вони це зроблять, вислухавши вас.
Метт Хаттон 17:19
Я справді можу. Отже, п’ять пунктів P — це речі, які, на нашу думку, обмежують IoT, і обмеження, з якими повинен працювати кожен, хто розробляє рішення IoT, і це: потужність, доступ до електроенергії, у вас багато пристроїв або великий потенціал пристрої, які можуть не мати прямого доступу до електромережі, і тому ви бажаєте, щоб вони живилися від батареї. Таким чином, зниження енергоспоживання, очевидно, подовжує термін служби акумулятора, і це велика перевага.
Обробка. Отже, доступна обробка на пристрої.
Місце, тобто географічне розташування, де вони можуть бути.
Ціна, тому що ви хочете отримати якомога нижчу ціну.
І те, що ми описали як пропорції. Я хотів натиснути іншу букву P, тому мені довелося знайти інше слово, яке б відповідало розміру, але пропорції виявилися влучними. Отже, інколи вам потрібно вмістити свої можливості в певну площу пристрою. І все це є обмеженнями, які потрібно подолати. І, як правило, це компроміс між ними. Але впровадження всіх цих різноманітних нових інструментів, таких як eSIM, iSIM, технології Low Power Wide Area, протоколи, специфічні для IoT, відбувається ціла купа речей, які усувають або пом’якшують деякі з цих обмежень. І це, на мою думку, особливо актуально в контексті ціни. Оскільки, якщо ми хочемо охопити мільярди підключених пристроїв, нам потрібно зробити це за якомога нижчою ціною. І це вказує на такі речі, як використання технологій низької потужності, тому що чіпсети зазвичай дешевші, використання чогось iSIM, тому що реальність така, що це буде дешевше, тому що це вбудовано. Це також буде меншим енергоспоживанням і так далі. І багато часу ми думали про всі ці різноманітні компроміси між різними елементами та новими технологіями та про те, як вони на них впливають.
Джеремі Коуен 19:34
Лоїку, ти б щось додав до того, що описав Мет?
Лоїк Бонварле 19:37
так Тож, можливо, повернемося до змін у ланцюзі поставок. Це також означає, що ви знаєте, що це право Secure Enclave стає більш доступним завдяки інтеграції. І тому тепер у вас є все більше і більше пристроїв або модулів, які ефективно де-факто мати SAFE, який є частиною апаратного забезпечення, правильно, який не залежить строго від, скажімо, постачальника підключення. І це ще одна революція, яку ми намагаємося підтримати. До певної міри можна сказати, що цей Secure Enclave можна використовувати для автентифікації телекомунікаційних компаній, тобто для основного використання, але для програми, тому ми маємо безпечну програму IoT, тобто автентифікацію чіп-хмара.
Ви також можете, якщо підштовхнетеся трохи далі, мати дедалі більше можливостей для локальної обробки, правильно. Ви отримуватимете певну кількість даних локально, а щоб зменшити споживання електроенергії, вплив на навколишнє середовище тощо, ви хочете робити все більше локальної обробки, а це означає, що компанії все більше і більше витрачають зусилля на впровадження своїх ноу-хау, своїх знання про дані, зібрані в полі на краю справа. Таким чином, цей Secure Enclave, ці корені довіри можуть також використовуватися для локального захисту даних, правильної їх обробки та захисту IP та знань цих компаній. І це те, над чим ми багато працюємо з такими компаніями, як Edge Impulse або фахівцями зі штучного інтелекту та машинного навчання, щоб досліджувати їхню структуру з самого початку, ці види Secure Enclave та root of trust.
Метт Хаттон 21:19
Це дійсно цікавий висновок. Оскільки, очевидно, зростання периферійних обчислень є однією з ключових тенденцій, що впливають на IoT, надаючи більше можливостей, більше обробки периферійним пристроям, і ця обробка була однією з наших P. Але, можливо, ви даєте більше обробки в обмін на меншу пропускну здатність з’єднання, а отже, подовжуєте термін служби батареї, знаєте, є всі ці компроміси. Але якщо ви використовуєте більше обробки для периферійного пристрою, ви не просто надсилаєте потік даних, ви додаєте, як ви сказали, частину IP-адреси до периферійного пристрою (інтелектуальна власність, а не Інтернет-протокол, у цьому випадку. У цьому випадку нам потрібно розібратися з нашою IP-адресою), але так, розміщення частини вашої IP-адреси на цьому периферійному пристрої є досить критичним. Отже, я вважаю, що це інтригуюча сфера.
Джеремі Коуен 22:09
Мет, чи можемо ми відійти на хвилинку і розповісти про це? Давайте подивимося на ширшу картину стратегій постачальників послуг IoT і мінливих підходів. Transforma Insights має нове Звіт про порівняльний аналіз CSP IoT має вийти наприкінці цього місяця. Без великих спойлерів, чим ви можете поділитися з цього?
Метт Хаттон 22:33
Так, це один із наших звітів за рік Звіт про порівняльний аналіз CSP IoT. І справді, невелика підтримка, у нас 9 листопада буде безкоштовний вебінар, який може відвідати кожен. Перевірте це на нашому веб-сайті. Основні моменти? Ну, насправді, я збираюся повернутися до того, що я написав, що дає певний контекст. Ми опублікували звіт про те, що ми називаємо «$1 IoT». Гаразд, така концепція, що дохід від стільникового зв’язку або витрати на стільниковий зв’язок IoT досягає 1 долара на рік. І я думаю, що ми вже бачимо, що щось наближається до цього в Китаї. Якщо ви подивіться на мережеві додавання для багатьох операторів, то все йде в тому напрямку. Я маю на увазі, що наразі для більшості операторів ми коштуємо приблизно 1 долар на місяць, але, ймовірно, він прямує до 1 долара на рік. І якщо це сценарій, який ми розглядаємо, але, безумовно, велика частка цієї бази буде на такому рівні, які наслідки для цього? І це було справді в центрі уваги цього звіту.
Зараз, очевидно, певною мірою це погана новина. Але певною мірою це також хороша новина, оскільки відкриває можливість використовувати стільниковий зв’язок для цілого ряду нових технологій. Але трохи зосереджуючись на поганому. Питання полягає в тому, що ви робите як оператор мережі, як постачальник послуг зв’язку, як MNO або MVNO, щоб пом’якшити це? І є деякі випробувані підходи, такі як консолідація, яку ми бачимо в просторі MVNO, але ви знаєте, що цього ніколи не станеться в просторі мережевого оператора. IoT становить від 1 до 2 відсотків доходу, ви ніколи не побачите консолідацію операторів через потенційне зниження рентабельності стільникового підключення IoT. Але те, що ви можете побачити в них, це зміна тактики іншими способами.
Один — надійне просування вгору по стеку, про яке всі говорять, гаразд. Продавайте більше вертикальних рішень, займіться автомобільною промисловістю, роздрібною торгівлею та комунальними послугами та потрапіть у всі ці вертикальні сектори, і це все дуже добре, це набагато легше сказати, ніж зробити. І я маю на увазі, що набагато легше сказати, ніж зробити, тому що фактично, якщо у вас немає якогось диференціатора в цьому просторі, ви просто ще один постачальник і чи справді ви можете розраховувати на значну частку ринку? Це непростий горішок, але ви розумієте, чому ці поради роздають, оскільки від 50% до 80% будь-якого доходу від рішень припадає на це в цій сфері послуг. Але, як я вже сказав, це дійсно життєздатно, лише якщо у вас є відмінність через придбання або просто через певну спадщину, яку має певна компанія. Так, наприклад, Verizon вийшов і купив купу компаній з управління автопарком кілька років тому, і тому отримав право грати в цьому просторі. І у вас є інші подібні Telefonica у роздрібній торгівлі вони завжди були присутні в роздрібній торгівлі навіть у 1960-х роках, коли вони продавали потоковий музак у магазини. Тож вони деякий час були присутні в цьому просторі. Але їх небагато. Але є інший підхід, який ми називаємо гіпермасштабованим підключенням IoT, який передбачає багато речей, які в основному спрямовані на наявність набору платформ і внутрішніх структур тощо, які підходять для підтримки недорогої адаптації, низької сенсорна підтримка пристроїв і так далі, щоб переконатися, що вони фактично масштабовані. Це передбачає такі речі, як дуже тісна співпраця з хмарними гіперскейлерами, а також наведення порядку в їхньому власному домі з точки зору того, як вони структуровані та організовують, як виглядають їхні програмні платформи, тощо. І це справді основна увага доповіді; Наскільки добре їм вдалося створити вертикальну довіру до цих рішень або затвердити свою довіру як гіпермасштабованих постачальників підключення до Інтернету речей і працювати над цією функціональністю? Ще нікого немає, але всі досить добре просуваються до кінцевої мети.
Джеремі Коуен 26:45
Лоїк, що б ви додали до цих спостережень?
Лоїк Бонварле 26:48
Так, і я думаю, що це чудова думка, Метте. Збільшити стек легше сказати, ніж зробити. І я бачив це у своїй кар’єрі з 2000 по 2010 рік, правда, бачити, як усі ці оператори мобільних операторів вимагають готових рішень. І фактично, якщо ви не придбаєте поважного гравця у вертикалі, цього дуже, дуже важко досягти, тому що ця торгова сила та цей персонал не звикли продавати рішення та всі труднощі IoT, вони повинні вирішити самі та вони не готові до цього, правда? Отже, я погоджуюся, що збільшення стека добре працює з придбанням. Я міг би також процитувати Vodafone з Cobra Automotive, наприклад. І вони досягли певного успіху завдяки такій ініціативі.
Щодо гіпермасштабувальника, я не можу погодитися. Зменшення вартості платформи для бортових флотів, навіть якщо вони невеликі, є ключем до успіху, вірно. Отже, такі концепції, як «нульовий ініціал», концепції, такі як «Я можу придбати модулі розповсюдження, готові для підключення за допомогою облікових даних, які можна застосувати до мого облікового запису AWS IoT або моїх облікових записів Azure IoT, незалежно від обраного мною гіпермасштабувальника, який працює дуже, дуже тісна взаємодія з тими хлопцями, які забезпечать правильний довгий хвіст, є ключем до успіху. І якщо оператор мобільного зв’язку або постачальник зв’язку в цілому, не працюйте над спрощенням. Немає грошей на 1 долар на рік, щоб заробити, чи не так? Тому що бали вартості все ще занадто важкі. Тож, я вважаю, що дуже, дуже важливо по-новому поглянути на це, і по-справжньому подумати про легкість адаптації та надання розробнику відчуття свободи, чи не так, легкості роботи, щоб потім вони розробляли та впроваджували технології в цій сфері та зрештою сказав: «Ну, ні, мені потрібно масштабуватись і мені потрібно охопити ці великі MNO. А в мене є справжня справа». І, можливо, MNO-партнери на ранній стадії також можуть продемонструвати, що завдяки цій довірі, на початку справді встановлюють трохи цінності кінцевого використання, а не просто зв’язку. Але вони повинні зробити це простіше на початку, я думаю, і ми провели певну роботу з AWS, наприклад, щодо Інтернету речей, щоб бути дуже конкретним, щоб сказати, що ви хочете мати обліковий запис AWS IoT, ви хочете розгорнути пристрої на AWS IoT, ну ось. Візьміть готовий для підключення модуль із вбудованим IoT SAFE і прикріпіть ці ідентифікатори до свого облікового запису, і ви готові за кілька хвилин, а не за багато тижнів обговорень.
Метт Хаттон 29:42
Я думаю, що це питання пристосування каналів, ціноутворення, усіх цих різних елементів до того, як клієнт хоче купити. У деяких випадках вам потрібен важкий консалтинговий проект, незначною частиною якого є підключення. І ви знаєте, багато операторів мають підрозділи системної інтеграції, вони всі здатні надати, наприклад, повне рішення Smart Cities. І вони включатимуть деякий стільниковий зв’язок як частину цього. І, очевидно, у цьому є величезна цінність. І справді, зв’язок – це невелика частка цього. І тому ви можете застосувати до цього дуже важкий консультативний підхід до продажу. А потім, на іншому кінці спектру, у вас є хтось, хто просто хоче SIM-карти, і ви дивитеся на онлайн-канали, ви дивитеся на зменшення точок дотику скрізь вздовж спектру. І потім десь посередині у вас є ця концепція, яку я називаю ноу-хау як послуга. Я вважаю, що це дає змогу трохи підвищити дохід, пов’язаний із цим, тому що ви платите за досвід, знання про те, як ви розгортаєте IoT, як ви його запускаєте та запускаєте. Я не просто хочу придбати дані, мені також потрібна допомога. Але це не така важка робота, консультування на іншому кінці спектру. І я думаю, що багато операторів мають таку можливість, деякі MVNO також мають таку можливість. І ви повинні адаптувати свої канали та свій підхід і навіть свої платформи та системи, які ви використовуєте, залежно від того, якого з цих типів клієнтів ви шукаєте.
Джеремі Коуен 31:31
Зрозуміло, що ви обидва зацікавлені в тому, якими користуються MVNO, що свідчить про перехід на eSIM для вирішення різних проблем. Лоїк, не міг би ти поговорити ще трохи – я знаю, ти вже торкнувся цього – але можливість об’єднати параметри підключення під одним дахом має бути перевагою. Не могли б ви трохи поговорити про це?
Лоїк Бонварле 31:54
Так, ця консолідація, яку ми починаємо спостерігати на ринку, також, через ціновий тиск і пропрієтарну платформу, правда, є справді сильне бажання з усіх дискусій, які я можу мати з MVNO, дійсно, знаєте, агрегувати, спростити свою платформу та спробувати застосувати більш стандартний підхід. У той час як раніше вони мали тенденцію, наприклад, розробляти власний аплет із кількома IMSI та впроваджувати систему та розробляти все це власними силами, що було чудово та функціонувало. Але, можливо, це не обов’язково працює з точкою витрат, що їм потрібно звернути увагу на LPWAN. Отже, я думаю, що це справді один із пунктів. Є ще деякі труднощі навколо сумісності RSP і LPWAN, я повинен сказати, що ми робимо кроки в Kigen, щоб спробувати спростити цю гру для MVNO, наприклад. У нас є інновації щодо зменшення залежності від SMS у M2M RSP. Залишаючись у специфікаціях, і я можу повністю стежити за зацікавленими сторонами щодо цього, у нас є запатентовані технології щодо цього. Спроба вирішити проблему реального життя, вірно. І врешті-решт, я б сказав, що з точки зору OEM, я не думаю, що їм буде все одно, чи це M2M чи споживчий RSP. Йдеться про вирішення їхньої проблеми, чи не так? І взявши справді прагматичний погляд, я маю це обмеження щодо розгортання спочатку в цих країнах, чи маємо ми ціну на підключення в цій країні? І тоді мені потрібно розширити свою діяльність у цій країні з місцевим профілем, оскільки існують нормативні обмеження щодо їхніх прав, і скоригувати суміш рішень. Можливо, кілька IMSI, можливо, трохи OTA, можливо, якийсь RSP, щоб справді надати щось, що має сенс для кінцевого споживача. Але врешті-решт перехід до того, що RSP дає рівні умови для MVNO, щоб покладатися на аналогічну технологію для агрегування своїх слідів.
Джеремі Коуен 34:14
У нас мало часу. Отже, панове, я просто збираюся попросити вас обох, чи не могли б ви дати мені 30-секундне ключове повідомлення, яке, на вашу думку, люди можуть забрати з нашого чату біля каміна. Метт, ти спочатку, що б ти хотів, щоб слухачі поглинули з цього?
Метт Хаттон 34:31
Я вважаю, що eSIM — це... і iSIM, що слідує, неминуче є частиною суміші IoT. Вони необхідні для спрощення ланцюга постачання, для зниження витрат, зменшення енергоспоживання, для того, щоб загалом підтримувати амбіції глобального розгортання підключення до Інтернету речей. І я думаю, що питання не в тому, чи, а в тому, коли це стане майже стандартним. Питання все ще полягає в тому, щоб вирішити деякі комерційні та операційні проблеми, пов’язані з цим. І я б закликав усіх звернути на це трохи уваги.
Джеремі Коуен 35:19
Що ж, сподіваюся, вони зможуть переглянути звіт і ваш звіт про порівняльні показники CSP, коли це буде опубліковано. Коли це буде?
Метт Хаттон 35:28
Він вийде 28 жовтня.
Джеремі Коуен 35:32
І вони можуть побачити це на вашому сайті, який є…
Метт Хаттон 35:35
transformainsights.com
Джеремі Коуен 35:36
Чудово, Transforma з літерою А – це не так. Лоїк, що б ви хотіли, щоб люди взяли з нашої сьогоднішньої дискусії?
Лоїк Бонварле 35:45
Так, я б сказав, що по-перше, можливо, інтеграція – це траєкторія історії, правильно. Інтеграція в захищені мікросхеми в індустрії чіпів — це лише природна еволюція для забезпечення більшої продуктивності та меншої потужності. І, отже, Kigen є суттєвим чинником цих змін і руйнувань у клітинному просторі, вірно, і одним із моїх ключових девізів, як продукту Kigan, є справді спрощення, знову ж таки, можливість зменшити вартість очки для ланцюжка, щоб розгортати і більше людей намагатися перейти на стільниковий зв’язок, чи не так? Не всі досягнуть успіху, чи не так? Ви все ще повинні спочатку переконатися, що у вас є бізнес-кейси, ваші бізнес-кейси, а не просто я хочу підключитися, тому що тоді ви дуже швидко сходите з рейок, правильно. Ви повинні мати чітку пропозицію щодо рентабельності інвестицій для вашої послуги. Але коли у вас є це, спрощення доступу до системи безпеки, впровадження безпеки з самого початку, захист за допомогою підходу розробки, підхід від чіпа до хмари, робота з гіпермасштабувальником, тоді у нас може бути маса компаній, які спробують. І це на користь, знаєте, послуг, що надаються широкій громадськості, безпеки за замовчуванням і більшої довіри до пристрою, з яким ми взаємодіємо щодня. правильно. І для мене це також є ключовою метою ввімкнути цю довіру за замовчуванням, замість того, щоб я вже йшов і користувався послугою. Так, я б сказав, що це моє повідомлення на сьогодні
Джеремі Коуен 37:20
Це гарне резюме. Що ж, якщо хтось ще бажає додаткового підсумку, то перегляньте наш звіт, який, як я вже сказав, знаходиться на TrendingTech.io. І є 18-сторінковий безкоштовний звіт, у якому представлені Кіген, Трансформа та багато інших експертів. Панове, це все, на що ми маємо час. Я справді хочу подякувати тобі за те, що ти проводив час із нашими слухачами, Метт, було приємно бачити тебе тут.
Метт Хаттон 37:43
Дякую, Джеремі. Моє задоволення.
Джеремі Коуен 37:45
Лоїк, ми дуже цінуємо ваш досвід.
Лоїк Бонварле 37:47
Дуже дякую, Джеремі. Мені було приємно поговорити з вами обома сьогодні.
Джеремі Коуен 37:51
Добре, маєш. Перш ніж ми почнемо, дозвольте мені сказати, що у нас є ще кілька чудових подкастів. Тож слідкуйте за ними, створюючи закладки на IoT-Now.com, щоб отримати останні глобальні новини та функції IoT. І незабаром приєднуйтесь до нас у наступному подкасті Trending Tech. До побачення.
Джерело: https://www.iot-now.com/2021/11/03/115268-will-e-sim-enable-iot-security-at-scale/
- 2020
- 2021
- доступ
- рахунки
- придбання
- активний
- Прийняття
- рада
- AI
- ВСІ
- серед
- гнів
- додаток
- APT
- архітектура
- ПЛОЩА
- ARM
- навколо
- AT&T
- Authentication
- автоматичний
- автомобільний
- AWS
- Лазурний
- Back-end
- випічка
- акумулятор
- еталонний тест
- КРАЩЕ
- БЕВЕРЖА
- біллінг
- Біт
- порушення
- гроно
- бізнес
- підприємства
- купити
- Купівля
- call
- який
- кар'єра
- випадків
- Залучайте
- зміна
- канали
- заряд
- Китай
- чіп
- Чіпси
- Міста
- ближче
- хмара
- Співзасновник
- кави
- майбутній
- коментарі
- комерційний
- Комунікація
- зв'язку
- Компанії
- компанія
- обчислення
- Підключені пристрої
- зв'язку
- зв'язок
- консолідація
- консалтинг
- споживач
- споживання
- продовжувати
- Розмова
- розмови
- витрати
- країни
- Пара
- Клієнти
- дані
- день
- надання
- дизайн
- розвивати
- Розробник
- розробників
- розробка
- прилади
- цифровий
- цифрове перетворення
- Зрив
- Docker
- Долар
- водій
- Рано
- початкова стадія
- екосистема
- край
- краю обчислень
- Розробити
- Машинобудування
- навколишній
- і т.д.
- Європа
- еволюція
- обмін
- Розширювати
- досвід
- experts
- очей
- ярмарок
- риси
- кінець
- Камінний чат
- Фірма
- Перший
- відповідати
- ФЛЕТ
- управління флотом
- Сфокусувати
- стежити
- форма
- формат
- Рамки
- Безкоштовна
- Freedom
- свіжий
- Повний
- смішний
- майбутнє
- гра
- Загальне
- дає
- Глобальний
- добре
- великий
- Рости
- Зростання
- апаратні засоби
- тут
- Високий
- історія
- домашній
- будинок
- Як
- HTTPS
- величезний
- ідея
- ідентифікувати
- Impact
- У тому числі
- Augmenter
- промисловості
- промисловість
- Ініціатива
- інновація
- розуміння
- інтеграція
- інтелектуальна власність
- інтернет
- Інтернет речей
- дослідження
- інвестиції
- КАТО
- IP
- ISP
- питання
- IT
- приєднатися
- стрибати
- зберігання
- ключ
- ключі
- знання
- великий
- останній
- рівень
- Прослуховування
- загрузка
- місцевий
- локально
- розташування
- Довго
- основний
- виробник
- Робить
- управління
- виробник
- виробництво
- ринок
- Маркетинг
- ринки
- Місія
- ML
- Mobile
- мобільний телефон
- модель
- гроші
- рухатися
- мережу
- мережу
- мереж
- новини
- Догляд
- пропонувати
- пропонує
- добре
- На борту
- онлайн
- Відкриється
- операційний
- операції
- Можливості
- Можливість
- Опції
- порядок
- Інше
- інші
- партнер
- Люди
- продуктивність
- картина
- пластик
- платформа
- Платформи
- гравець
- Подкаст
- подкасти
- портфель
- влада
- президент
- тиск
- price
- ціни без прихованих комісій
- приватний
- Product
- Продукти
- професіонали
- профіль
- Профілі
- проект
- власність
- захист
- громадськість
- діапазон
- реалії
- Реальність
- зменшити
- регуляторні
- Відносини
- звітом
- Звіти
- дослідження
- дослідження і розробка
- роздрібна торгівля
- revenue
- Маршрут
- біг
- сейф
- продажів
- шкала
- Сектори
- безпеку
- бачить
- продавати
- сенс
- Послуги
- комплект
- установка
- Поділитись
- Короткий
- ТАК
- простий
- сайти
- Розмір
- невеликий
- розумний
- Розумні міста
- SMS
- So
- Софтвер
- Рішення
- Простір
- витрачати
- Витрати
- спонсор
- Spot
- шпигунство
- Стажування
- старт
- почалася
- магазинів
- передплата
- успіх
- успішний
- постачальники
- поставка
- ланцюжка поставок
- підтримка
- перемикач
- система
- Systems
- Переговори
- технології
- технічний
- Технології
- Технологія
- Telco
- Майбутнє
- світ
- Мислення
- час
- TLS
- торкатися
- трек
- торгувати
- Перетворення
- перевезення
- транспортування
- трендів
- Тенденції
- Довіряйте
- Uk
- us
- USA
- комунальні послуги
- значення
- Віцепрезидент
- вид
- Віртуальний
- vodafone
- webinar
- веб-сайт
- Що таке
- ВООЗ
- бездротової
- в
- Work
- працює
- світ
- рік
- років
- нуль